page_top_back

SEAMLESS MEDIU ORIENT 2022

dftrgh (1)

Da u 31 di maghju à u 1 di ghjugnu, l'Emirati Arabi Uniti Dubai Smart Card, Pagamentu è Retail Exhibition (Seamless Middle East) hè stata tenuta à u Dubai International Convention and Exhibition Center.Fujian Morefun Electronic Technology Co., Ltd. (riferitu cum'è "Morefun Technology") hà purtatu una gamma completa di prudutti terminali intelligenti è suluzioni apparsu à a mostra, diventendu u focu di l'attenzione nantu à u situ di a mostra.

Rivista di l'esposizione

Cum'è a più grande mostra prufessiunale finanziaria in u Mediu Oriente, Seamless Middle East hà attrattu più di 300 espositori è decine di millaie di espositori da tuttu u mondu.À a mostra, Morefun Technology hà guadagnatu un altu ricunniscenza è un elogiu unanimu da i clienti participanti cù i so prudutti diversificati è soluzioni intelligenti di l'industria.

dftrgh (2)
dftrgh (3)
dftrgh (4)
dftrgh (6)

Famiglia Smart POS Morefun

Morefun Technology hà mostratu una varietà di terminali di pagamentu intelligenti cum'è Android POS (MF919, POS10Q, MF960, MF360), Linux POS (H9, MP70), mpos (MP63), terminale di codice QR (MF66S, MF66B, MF67), etc. l'esposizione.Questi prudutti ponu esse aduprati in diversi scenarii per risponde à i bisogni diversificati di i cummercianti è l'utilizatori, è portanu i clienti Per una sperienza di pagamentu più faciule, più veloce è sicura.

dftrgh (7)

Per u mercatu di u Mediu Oriente, i nostri MF919, POS10Q è H9 sò assai populari cù i fornituri di servizii di pagamentu lucali, è avemu realizatu una cooperazione profonda cù cumpagnie di pagamentu lucali per prumove u sviluppu è a cunvenzione di l'industria di pagamentu finanziariu.

Attualmente, i nostri MF919, POS1QQ è H9 anu passatu a certificazione PURE in u mercatu di u Mediu Oriente, chì risponde à i requisiti di l'equipaggiu di pagamentu in u mercatu lucale è pò esse rapidamente messu in prughjettu di pagamentu cù scenarii.

dftrgh (5)
dftrgh (8)
dftrgh (9)

Cuuperazione glubale

A mostra di Dubai 2022 hè finita, grazie per a vostra attenzione è sustegnu;in u futuru, cù l'approfondimentu cuntinuu di a cuuperazione glubale, Morefun Technology hà da cuntinuà à s'appoghjanu nantu à a so forza di ricerca tecnica è di sviluppu, è strive à creà prudutti è servizii di pagamentu megliu è più cumpletu per l'utilizatori.


Tempu di post: 09-09-2022