page_top_back

TRUSTECH 2019 Focus ON Pagamenti, Identificazione è Sicurezza

TRUSTECH 2019 Focus ON Pagamenti, Identificazione è Sicurezza (5)Da u 26 à u 28 di nuvembre 2019, i prufessiunali di l'industria di e carte è di e tecnulugii di fiducia digitale anu tornatu à u palcuscenicu di TRUSTECH, u locu di riunione annuale di u so ecosistema à u Palais des Festivals di Cannes (Costa Azzurra).
Pagamenti, Identificazione è Sicurezza eranu e parolle di buzz per questu avvenimentu di 3 ghjorni chì offre un calendariu riccu di cummerciale, cuntenutu di qualità è networking à i 8 000 assistenti previsti da tuttu u globu.
Quist'annu, i visitori anu benefiziu di un accessu GRATUITU è illimitatu à l'avvenimentu chì copre sia a visita di l'esposizione sia l'assistenza à e cunferenze.

TRUSTECH 2019 Focus ON Pagamenti, Identificazione è Sicurezza (4)

Unu di i punti culminanti nantu à a tappa di l'innuvazione hè stata a presentazione di dui rapporti di pagamentu di riferimentu: Cap Gemini's World Payments Report è u Rapportu Fintech 2019 publicatu da Edgar, Dunn & Company esclusivamente à TRUSTECH u 27 di nuvembre.
Uccasioni di scuperta è di riflessione, u paese di start-up vicinu à a Tappa di l’Innuvazione hà presentatu una ricchezza d’imprese è iniziative di successu in u settore.

"L'edizione 2019 di TRUSTECH hà cunfirmatu chjaramente l'avvenimentu cum'è u locu di riunione annuale glubale di a cumunità di carte è tecnulugia di fiducia digitale.Semu stati felici d'ospitu quist'annu una delegazione di rapprisentanti di u guvernu di 12 paesi africani, membri di u cumitatu OSIA chì si sò riuniti per a so riunione inaugurale è anu participatu à a nostra pista cuncentrata nantu à i bisogni di l'identità è e sfide affrontate da i guverni.Semu ancu assai fieri di annunzià chì u 57% di TRUSTECH 2020 hè digià riservatu!dice u direttore di l'avvenimentu Rhéa AOUN CLAVEL.

TRUSTECH 2019 Focus ON Pagamenti, Identificazione è Sicurezza (1)

Dopu a nostra participazione in Seamless Middle East è Seamless East Africa prima di 2019, MoreFun hà participatu à Trustech 2019 à Cannes, Francia.Trustech hè a più grande esposizione d'Europa per soluzioni in i settori di Pagamenti, Identità è Sicurezza.

U puntu culminante di a nostra participazione hè stata l'annunziu di u nostru Terminal POS Universale compactu per i Pagamenti, MF69S.

À l'avvenimentu Trustech, avemu ancu presentatu tutta a nostra gamma di prudutti cù suluzioni per i Micro, Small and Large Merchants.

TRUSTECH 2019 Focus ON Pagamenti, Identificazione è Sicurezza (2)

TRUSTECH 2019 Focus ON Pagamenti, Identificazione è Sicurezza (3)


Tempu di post: Dec-01-2019